100 کرمانشاهی مشاوره حقوقی رایگان دریافت کردند


100 کرمانشاهی مشاوره حقوقی رایگان دریافت کردند

کرمانشاه - ایرنا - مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته، یکصد نفر از همشهریان کرمانشاهی با حضور در غرفه این سازمان، مشاوره حقوقی رایگان دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، «رسول بهرامی پور» روز شنبه با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج غرفه مشاوره حقوقی و نمایشگاه خدمات سازمان بسیج حقوقدانان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه دایر گردید، افزود: هدف از ایجاد این غرفه ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی رایگان به شهروندان کرمانشاهی بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان خریدهای خود را از نمایشگاه انجام دادند، لذا این غرفه به منظور مشاوره های حقوقی و قضایی به همشهریان در این محل دائر گردید تا مردم با دسترسی آسان به حقوقدانان بسیجی از مشاوره‌های رایگان به نحو مطلوب بهره مند شوند.

بهرامی پور اظهار داشت: در کنار این غرفه برخی از خدمات رسانی های سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به تصویر کشیده شد که مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته از ۳۰ آبان با حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگانی از استان های کرمانشاه، همدان، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان و به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!