100 هکتار اراضی در سیستان و بلوچستان به طرح جهش مسکن اختصاص یافت


100 هکتار اراضی در سیستان و بلوچستان به طرح جهش مسکن اختصاص یافت

زاهدان-ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 100 هکتار از اراضی 6 شهر زاهدان، زابل، سراوان، میرجاوه، خاش و سوران با تغییر کاربری به طرح جهش مسکن اختصاص یافت.

عطاالله اکبری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح جهش مسکن ضمن ایجاد اشتغال افزون بر ۷۰ هزار نفر سبب فعال شدن سایر بخش‌های اقتصادی استان می‌شود.
وی ادامه داد: در این راستا تامین زمین‌های طرح جهش تولید مسکن از طریق شناسایی اراضی مازاددستگاه‌های اجرایی، اراضی نیازمند تغییر کاربری در کمیسیون‌های ماده پنج، اراضی نیازمند الحاق به محدوده شهری و اراضی برای شهرک‌سازی برای رفع نیاز سالانه به مسکن مورد توجه قرار گرفته و در شورای مسکن استان مصوب شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اداره کل همسو با سیاست‌های بخش قابل توجهی از زمین‌های ساخته واحدهای مسکونی این پروژه مهم ملی را در استان تامین کرده و همچنان نیز این روند تا برآورده شدن نیاز چهار ساله طرح با قوت ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضا مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه جاری تمدید شده است خاطرنشان کرد: شهروندان استان می‌توانند بدون نگرانی ثبت‌نام در مرحله نخست نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به نشانی https://saman.mrud.ir انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...