بی مهری به مادر علی انصاریان زرشک زرین گرفت


بی مهری به مادر علی انصاریان زرشک زرین گرفت

در جدیدترین نظرسنجی‌ای که روز گذشته رادیو صبا در برنامه«ترین‌ها» انجام داد، زرشک زرین به اهالی فوتبال برای بی مهری به مادر علی انصاریان تعلق گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می‌شود.

این برنامه روز جمعه پنجم آذر با یک موضوع ورزشی همراه مخاطبان شد و موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران را از نگاه مخاطبان معرفی کرد.

نازنین حاجی سیف الله تهیه کننده برنامه گفت: «برنامه«ترین‌ها» روز جمعه به سراغ موضوع فوتبالی رفت و موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران از نگاه مخاطبان معرفی کرد. در طول هفته گذشته لیسیتی از لژیونرهای فوتبال ایران در صفحه مجازی برنامه قرار گرفت و شنوندگان به موفق‌ترین آنها رای دادند. روز جمعه زمان پخش برنامه موفق‌ترین لژیونر با توجه به نظر سنجی صورت گرفته و نظر داروان برنامه معرفی شد که مهدی مهدوی‌کیا به عنوان موفق‌ترین لژیونر فوتبال ایران معرفی شد و بعد از او نیز به ترتیب مهدی طارمی، علی دایی، جواد نکونام، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، سردارآزمون و جواد هاشمیان در این نظر سنجی رتبه دوم تا هشتم را کسب کردند.»

بی مهری به مادر علی انصاریان زرشک زرین گرفت

درادامه تهیه کننده برنامه گفت: «دراین برنامه بخشی به اسم «زرشک زرین» داریم که متناسب با موضوع آن قسمت، چند ساعت قبل از برنامه یک نظر سنجی برای شنوندگان در صفحه مجازی «ترین‌ها» می‌گذاریم و پس از پایان برنامه نتیجه را اعلام می‌کنیم.

روز جمعه از مخاطبان پرسیده شد که شما زرشک زرین را به کدام گزینه می‌دهید؟

برنامه «فوتبال برتر» به خاطر پخش تصاویر تماشاگران در حال سیگار کشیدن
اهالی فوتبال به دلیل بی مهری نسبت به مادر علی انصاریان بعد از فوت وی
افراد ذی نفع در لغو قانون منع جذب بازیکن خارجی

طبق نظرسنجی صورت گرفته مخاطبان از بی مهری فوتبالیست‌ها به مادر علی انصاریان دلگیر شده بودند و «زرشک زرین» به اهالی فوتبال تعلق گرفت.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می‌شود.

۵۸۲۴۵

کد خبر 1577101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید