هدست AR اپل چه زمان و با کدام ویژگی ها وارد بازار می شود؟


هدست AR اپل چه زمان و با کدام ویژگی ها وارد بازار می شود؟

طبق گزارشات پیش بینی هایی در خصوص عرضه هدست AR اپل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از MACROMURS، طبق گزارش تحقیقاتی، پروژه هدست (AR) اپل که مدت‌ها قبل شایعه شده بود، قرار است این هدست (AR) اپل در اواخر سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. اولین دستگاهی که دارای یک جفت پردازنده برای پشتیبانی خواهد بود هدست اپل است. اولین ثمره خود را به بار آورد.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل،هدست AR می‌تواند به‌طور مستقل بدون نیاز به اتصال گوشی آیفون کار کند. پیش‌بینی می‌کنیم که هدست AR اپل که قرار است در سال ۲۰۲۲ به بازارعرضه شود، به دو پردازنده مجهز شود. در هدست اپل، پردازنده رده بالاتر قدرت محاسباتی مشابه M۱ خواهد داشت، در حالی که پردازنده پایین‌رده وظیفه محاسبات مربوط به حسگر بر عهده‌اش است.

هدست AR اپل چه زمان و با کدام ویژگی ها وارد بازار می شود؟

همچنین کو می‌گوید این هدست همچنین به لطف یک جفت نمایشگر ۴K Micro OLED سونی از تجربیات (VR) نیز پشتیبانی می‌کند. هدست AR اپل به یک پردازنده جداگانه نیاز دارد، زیرا قدرت محاسباتی سنسور این هدست به طور قابل توجهی بالاتر از آیفون است. به عنوان مثال، هدست AR به حداقل ۶ تا ۸ حسگر نوری نیاز دارد تا همزمان خدمات AR را مداوم به کاربران ارائه دهد. هدست AR وآیفون ۱۴ که سال آینده عرضه می‌شوند، از فناوری Wi-Fi ۶E پشتیبانی می‌کنند که پهنای باند آن افزایش یافته و تداخل کمتری برای تجربیات AR و VR را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید

تمام اطلاعات درباره هدست و عینک AR اپل

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!