مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آرمان عبدالعالی +عکس


مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آرمان عبدالعالی +عکس

تشییع و خاکسپاری آرمان عبدالعالی شکور و زمان مراسم خاکسپاری و تشییع 5 آذر در بهشت زهرا قطعه 25 ردیف 185 و شماره قبر 70 را در ادامه میخوانید.

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آرمان عبدالعالی شکور + عکس و فیلم و زمان: حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور سحرگاه چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ در زندان رجایی شهر اجرا شد.

عکس های جدید مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آرمان عبدالعالی ۵ آذر ۱۴۰۰

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آرمان عبدالعالی +عکس

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آرمان عبدالعالی در بهشت زهرا (س) تهران با حضور خانواده و جمعی از هنرمندان و فعالان اجتماعی و سیاسی از جمله سید جوادهاشمی و علی تاجر نیا امروز برگزار شد.

آرمان عبدالعالی در شهر تهران متولد اسفند سال ۱۳۷۴ در تهران و در رشته مهندسی پزشکی تحصیل کرده است، او در سن ۱۷ سالگی پس از به قتل رساندن «غزاله شکور» به زندان رفت و به علت اینکه سن او زیر ۱۸ سال بوده حکم اعدام او اجرا نشد. آرمان در طی سالهای حضور در زندان لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مهندسی پزشکی خوانده است.

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آرمان عبدالعالی +عکس

غزاله شکور در سال ۱۳۷۴ در تهران در خانواده تحصیل کرده به دنیا آمد. او در اسفند سال ۱۳۹۲ توسط آرمان عبدالعالی پسری ۱۷ ساله به قتل رسید و هنوز جنازه و جسدش پیدا نشده است و رمز این ناپدید شدن جنازه غزاله به رازی عجیب تبدیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق