کشف 10 فقره سرقت خودرو در تهران


کشف 10 فقره سرقت خودرو در تهران

حوادث رکنا: سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار در غرب تهران و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ " کیومرث حسنوند " اظهار داشت: با وقوع سرقت های خودرو و محتویات داخل خودرو در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری 179 خلیج فارس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افرود: در تحقیقات ابتدایی و میدانی، مشخص شد مرد جوان حدودا 30 ساله با مخدوش کردن پلاک خودرو یک دستگاه خودروی سواری پراید شهروندی را به سرقت برده و با استفاده از خودرو مذکور به محتویات داخل خودرو های دیگر دستبرد زده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع ماموران کلانتری موفق شدند هویت و مخفیگاه سارق در غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری خلیج فارس انتقال دادند.

سرکلانتر محترم پنجم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو از شهروندان با شگرد مخدوش کردن پلاک در غرب تهران اعتراف ودلیل ارتکاب جرم را نیاز مالی برای خرید موادمخدر عنوان کرد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارق، مقدار زیادی اموال مسروقه کشف و همچنین تحقیقات تکمیلی نشان داد سارق سابقه دار در گذشته با بیش از 10 فقره سرقت راهی زندان شده است.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت