روستاها نبض تولید کشور را در دست بگیرند


روستاها نبض تولید کشور را در دست بگیرند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: امروز به‌دنبال مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها و پایداری تولیدات هستیم؛ روستاها باید نبض تولید کشور را در دست بگیرند و زنان و مردان روستایی با تشکیل تعاونی سبب رونق گرفتن روستاها شوند و کاری کنند که نظام روستایی و شهری به پایداری برسد.

فاطمه محمدبیگی در آیین افتتاحیه صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی که امروز ۶ آذر در روستای آقابابا در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی از مطالبه به حق مردم سوءاستفاده کرده و از آن بهره‌برداری سیاسی می‌کند.

وی ادامه داد: امروز مردم متدین و انقلابی ایران صبور هستند و اگر مشکلات معیشتی دارند با روش مسالمت‌آمیز در پی حل مشکلات خود باشند. امروز زنان و مردان میدان ما در عرصه تشکیل تعاونی‌ها فعالیت دارند و همراهی مسئولان باعث امیدواری مردم می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک خاطرنشان کرد: امروز به‌دنبال مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها و پایداری تولیدات هستیم؛ روستاها باید نبض تولید کشور را در دست بگیرند و زنان و مردان روستایی با تشکیل تعاونی سبب رونق گرفتن روستاها شوند و کاری کنند که نظام روستایی و شهری به پایداری برسد.

وی تصریح‌کرد: قزوین استانی زرخیز بوده و هر نقطه آن پر از تلاش، ایده و آرمان است؛ مردان و زنان آن با حمایت، پشتیبانی و مانع‌زدایی سپاه می‌توانند فعالیت کنند و اقتصاد را رونق ببخشند.

محمدبیگی با اشاره به اینکه از مسئولان می‌خواهیم بیش از گذشته به روستاها توجه کنند، خاطرنشان کرد: در عرصه‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی نمونه‌های موفق را به کشور ارائه کنیم و با مشارکت کمیته امداد و سازمان‌های مردم نهاد ذیل پرچم بسیج و سپاه اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

خدمت بی‌منت به مردم، نسخه به‌روز شده شعار مرگ بر آمریکاست

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) نیز در این مراسم اظهار کرد: رسانه‌ها زبان صادق مردم هستند و باید اخبار امیدوارانه را صادقانه به مردم منتقل کرده و از مسئولان مطالبه کنند چون بیان صادقانه رسانه‌ها در راستای وحدت‌آفرینی نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: از مسئولان می‌خواهیم کارهای سخت را به سپاه صاحب‌الأمر بسپارند هر آنچه که در مرکز فرماندهی تشخیص دهند را در قزوین انجام خواهیم داد؛ حاضر هستیم آزمون و خطای پروژه‌های بزرگ را در استان قزوین انجام دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) تصریح کرد: مردم مومن و خیر قزوین در رزمایش مومنانه ۲۶۰ میلیارد تومان کمک کردند و قزوین‌پیشتاز کمک‌های مومنانه است. ما در عرصه بسیج سازندگی از تمام دارایی خود که اندک آبرویی برگرفته از آبروی شهیدان است برای مردم هزینه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت به مردم نسخه جدید مرگ برآمریکاست و با این نسخه، آمریکا را ناامید خواهیم کرد؛ امثال سردار حاجی‌زاده‌ها بیدار هستند و باید شعار مرگ بر آمریکا را محقق و امید را در جامعه مضاعف کنند.

رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: در سپاه جای هیچ پیمانکاری را نخواهیم گرفت و کارهای بر زمین مانده را انجام خواهیم داد؛ آماده فداکاری در همه سطوح هستیم؛ سپاه در حوزه دفاعی مأموریت خود را انجام‌ می‌دهد.

وی مطرح کرد: بنگاه شایعه پراکنی آمریکا امروز سخنان فرماندهان را رصد می‌کند برای همین به آنان می گوییم قدرت دفاعی و دفاع از کشور و انقلاب را به واسطه کارهای ثانویه تضعیف نخواهیم کرد و قدرتمان همچنان بی‌بدیل است. هر تهدیدی در هر مقطعی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بسیج در راستای ارتقای جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و خدمتگزار ملت خواهد بود و قله‌ها را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد و این غایت و وعده خداوند است که در صورت حرکت مومنین را یاری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح تعاونی روستای آقابابا و بازدید از نمایشگاه تعاونی‌های صندوق‌های قرض‌الحسنه از دیگر برنامه‌های امروز بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی