محصولات جدید لوبرکس سال آینده به بازار ایران عرضه خواهد شد


محصولات جدید لوبرکس سال آینده به بازار ایران عرضه خواهد شد

عصر خودرو- محدودیت های واردات و عرضه برند های متنوع در بازار روانکارها و روغن موتورهای ایران موجب شده تا بخش زیادی از سهم بازار در اختیار 4 تولیدکننده بزرگ دولتی روغن قرار بگیرد اما در نقطه مقابل و برای سهم محدودی از خودروهای بازار، عرضه روغن موتور و انواع روانکار با کیفیت بالا بر دوش مجموعه هایی مانند پترو افرا خاورمیانه است که از سال 1395...

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این مجموعه با اتکا به تجربه طولانی‌مدت در حوزه روغن موتور و همچنین در اختیار داشتن توان بالای تولید در کارخانه های لوبرکس و فرانکفورت پترولیوم اقدام به واردات انواع روغن موتور و بسته بندی آن در کارخانه این مجموعه می کند اما پتروافرا در ادامه راه، قصد گسترش فعالیت‌ها و عرضه محصولات جدید از دو برند خارجی شریکش را دارد که در بیش از 80 کشور جهان عرضه می شوند. به همین بهانه گفت‌و‌گویی با مهندس فرامرز شهیدی؛ مدیر فروش و بازاریابی شرکت پترو افرا خاور میانه داشته‌ایم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.

شرکت پترو افرا هم اکنون روغن موتور های با برند لوبرکس و فرانکفورت پترولیوم که تنها در ایران بسته بندی می شوند و روغن پایه، ادتیو و کلیه فرمولاسیون آن در خارج از ایران صورت می گیرد را در سه سطح کیفی 10W40 ، 5W30 و 5W40 به بازار عرضه می کند. شهیدی ضمن اعلام این موضوع گفت: از دیگر محصولات ما با این برند ها روغن های انواع گیربکس در سطوح مختلف برای انواع گیربکس های اتوماتیک نظیر دکسترون 3-6، گیربکس سی‌وی‌تی و گیربکس های دو کلاچه DCT است که در سال آینده نیز روغن گیربکس سری دکسترون8پلاس به سبد محصولاتمان اضافه خواهد شد.
به گفته شهیدی مجموعه پترو افرا در برنامه سال آینده روغن ترمز سطح دات5 و دات5.1، انواع گریس، ضد یخ، یک مدل اکتان و دو مدل روغن موتور مخصوص پیشرانه های دیزلی را نیز با برند لوبرکس به بازار عرضه خواهد کرد.
شهیدی در پاسخ به سوالی در زمینه تفاوت کیفی روغن برند های عرضه شده توسط پتروافرا با گزینه های تولید داخل و مزیت های آن گفت : روغن هایی که ما از برند های لوبرکس و فرانکفورت پترولیوم به بازار عرضه می کنیم از روغن های پایه سطح 3 و 4 استفاده می کنند و در داخل کشور عموما تکنولوژی روغن پایه سطح یک یعنی پایینترین سطح وجود دارد و تمامی روغن ها با این روغن پایه و نهایتا سطح 2 به تولید می رسند که درنهایت کیفیت محصول نهایی را تعیین می کند. همچنین ادتیوهای محصولات ما به صورت کامل و بر اساس فرمولاسیون اختصاصی ما از شرکت های معتبر خارجی تامین می شود.
مدیر فروش پترو افرا خاور میانه در زمینه قیمت گذاری محصولات این شرکت در بازار گفت : برند لوبرکس کمی از روغن‌های ایرانی موجود در بازار گران تر است و محصولات فرانکفورت پترولیوم یک سطح بالاتر قرار دارد و حدودا 20 تا 25درصد قیمت بیشتری دارند که با توجه به نوع روغن پایه استفاده شده برای تولید و ادتیوها و تولید خارج از کشور تلاش کرده ایم در جایگاه رقابتی قرار بگیرد.
اعتبار یک روغن موتور به تاییدیه‌های معتبر از سوی موسساتی مانند API آمریکا و تاییدیه های رسمی شرکت های خودروساز معتبر است. به گفته شهیدی، تمامی محصولات پتروافرا استاندارد رسمی API با نتایج آزمایشگاهی معتبر را دارند و به تاییدیه برندهای معتبری نظیر پورشه، گروه کرایسلر(بنز)، MAN آلمان, BMW ، رنو و ... را دارد.
لوبرکس برندی بین المللی است که علاوه بر دارا بودن تاییدیه بسیاری از شرکت های خودروساز معتبر جهان به بیش از 80 کشور جهان نیز صادر می‌شود. شهیدی از جمله مقاصد صادراتی لوبرکس به کشورهایی نظیر امارات، کانادا، ترکیه،مالزی، انگلستان، مالزی، مجارستان، کشورهای آفریقایی و ... اشاره کرد و در زمینه حضور بین‌المللی فرانکفورت پترولیوم افزود: این برند نیز هم‌اکنون حضور پررنگی در کشورهای اروپایی دارد.
مدیر فروش پترو افرا گفت: هم اکنون بالغ بر 35 نماینده فعال در همه استان‌های کشور داریم و علاوه بر آن در طرحی جدید اتوسرویس های خوب در سراسر کشور را پوینت می کنیم و به عنوان اتوسرویس های همراه، حدود 70تا80 درصد محصولاتشان را به محصولات پترو افرا اختصاص می دهند. شهیدی افزود: هم اکنون شمار این جایگاه ها به 100 عدد رسیده و برنامه داریم تا سال بعد این آمار را به 400 اتوسرویس افزایش دهیم.
شهیدی همچنین در حوزه مسئولیت اجتماعی و آموزش سراسری در راستای پیشرفت این حوزه گفت: مجموعه پتروافرا در سراسر کشور دوره های آموزشی برای اتوسرویس ها برگزار می کند که این دوره ها شامل سمینارهای متعدد از جمله نکات آموزشی در حوزه فروش، مارکتینگ و دانش فنی روغن می شود.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس