تیم قشقایی شیراز به دور چهارم جام حذفی فوتبال راه یافت


تیم قشقایی شیراز به دور چهارم جام حذفی فوتبال راه یافت

شیراز- ایرنا- تیم قشقایی شیراز در مرحله سوم رقابت های حذفی فوتبال جام خرمشهر با شکست دادن شاهین بندرعامری بوشهر در ضربات پنالتی به مرحله چهارم راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی عصر شنبه در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد و ۲تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند تا کار به وقت اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

نیمه اول این دیدار تیم قشقایی بهتر بازی کرد و چند فرصت گل هم ایجاد کرد اما نتوانست استفاده کند. اما در نیمه دوم بازی به تعادل کشیده شد و تیم شاهین بندرعامری بوشهر هم فرصت هایی را برای گلزنی به دست آورد اما در پایان ۹۰ دقیقه نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و کار به وقت اضافه کشیده شد.

در ۳۰ دقیقه وقت اضافه هم هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و ۲ تیم بازی پایاپایی انجام دادند تا به کار به ضرباتی پنالتی برای تعیین تیم برنده کشیده شود.

درخشش دروازه بان تیم قشقایی

سرانجام تیم قشقایی در ضربات پنالتی با درخشش علی ملایی دروازه بان خود که ۲ ضربه پنالتی را مهار کرد در نهایت با نتیجه چهار بر ۲ به برتری دست یافت تا در مرحله چهارم به مصاف حریفی برود که با قرعه کشی مشخص خواهد شد.

در مرحله چهارم مسابقات جام حذفی ۱۶ تیم لیگ برتری هم حضور دارند که بر اساس قرعه حریفان تیم های راه یافته از مرحله سوم خواهند شد.

قشقایی تاریخ ساز

تیم قشقایی شیراز در سال ۹۵ با مربیگری اصغر اکبری در جام حذفی با شکست دادن تیم پرسپولیس تهران در ضربات پنالتی تاریخ ساز شد.

این امکان وجود دارد که در مرحله چهارم بر اساس قرعه این ۲ تیم دوباره روبروی هم قرار گیرند و تاریخ دیگری رقم بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس