مدیر سایت دیوار به اتهام بسترسازی برای فساد و فحشا، به حبس محکوم شد!


مدیر سایت دیوار به اتهام بسترسازی برای فساد و فحشا، به حبس محکوم شد!

آرش میرآرمندهی، مدیر سایت دیوار، 22 ماه پیش به اتهام فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش، بازداشت شده بود. وی پس از دستگیری، به مدت 12 ساعت در بازداشتگاه ماند و سپس با یک وثیقه به ارزش یک میلیارد و صد میلیون تومان، موقتا تا زمان اعلام نتیجه دادرسی و مشخص شدن حکم نهایی دادگاه، آزاد شد. حالا نتیجه قطعی دادگاه تجدیدنظر، اعلام شده...

آرش میرآرمندهی، مدیر سایت دیوار، ۲۲ ماه پیش به اتهام فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش، بازداشت شده بود.

وی پس از دستگیری، به مدت ۱۲ ساعت در بازداشتگاه ماند و سپس با یک وثیقه به ارزش یک میلیارد و صد میلیون تومان، موقتا تا زمان اعلام نتیجه دادرسی و مشخص شدن حکم نهایی دادگاه، آزاد شد.

حالا نتیجه قطعی دادگاه تجدیدنظر، اعلام شده است و آرش میرآرمندهی، مدیر سایت دیوار، به اتهام فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش، به سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل، محکوم شده است.

این در حالی است که مستندات موجود در پرونده نشان می‌دهد که آگهی‌های مورد اتهام، هیچ محتوای غیرقانونی‌ نداشته‌اند و این محکومیت صرفا براساس اقداماتی است که افراد آگهی‌کننده در فضای حقیقی و خارج از حوزه کنترل سایت دیوار، انجام داده‌اند.

همچنین وبسایت دیوار در دفاع از خود، بیانیه‌ای منتشر کرده و گفته است: خدمات دیوار همواره تحت قوانین موجود در کشور و نظارت نهادهای ذی‌‌ربط بوده است و دیوار همواره تلاش می‌کند از انتشار محتوایی که حتی شائبه انگیزه‌های نامناسب دارند جلوگیری کند اما دیوار نمی‌تواند انگیزه، سوء‌نیت و سابقه احتمالی چهل و چهار میلیون کاربری که از این پلتفرم استفاده می‌کنند را بررسی کند و باید بین مسئولیت حقوقی پلتفرم و کاربر آگهی کننده، تمایز قائل شد.

در انتهای این بیانیه، سایت دیوار نسبت به حکم قطعی حبس، ابراز تاسف شدید نموده و نسبت به تبعات این حکم بر عملکرد این سایت و سایر کسب‌وکارهای اینترنتی ابراز نگرانی کرده و گفته امیدوار است که این حکم توسط بالاترین سطح قضایی کشور، نقض شود.

متن بیانیه دیوار را در زیر به‌طور کامل می‌توانید مشاهده کنید:
مدیر سایت دیوار به اتهام بسترسازی برای فساد و فحشا، به حبس محکوم شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی