اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد شروع شد


اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد شروع شد

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بازگشایی انتهای خیابان قیام از سوی کمیسیون‌های مربوطه شورای شهر در حالِ بررسی است و اگر دستگاه‌های دولتی بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند می‌توان هرچه زودتر اقدامات مربوط به بازگشایی را آغاز کنیم.

جمشید عین‌بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری برای بازگشایی انتهای خیابان قیام کافی نیست، اظهار کرد: بازگشایی انتهای خیابان قیام بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر بدهی ۲۳۰ میلیارد تومانی دستگاه‌ها به شهرداری پرداخت شود می‌توان هرچه سریع‌تر بازگشایی انتهای خیابان قیام را اجرایی کرد.

وی با تأکید براینکه در حالِ حاضر جلسات کارشناسی بازگشایی خیابان قیام در شورای شهر برگزار می‌شود، افزود: مرحله اول برای بازگشایی، قیمت‌گذاری املاکی است که باید خریداری شود.

وی با اشاره به اینکه پس از قیمت‌گذاری املاک به سرعت توافق با صاحبان ملک را آغاز می‌کنیم، اضافه کرد: اگر اعتبارات مناسب در اختیار شهرداری قرار بگیرد بازگشایی انتهای خیابان قیام تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

عین‌بیگی در خصوص دیگر برنامه‌های شورای شهر، گفت: اصلاح خطوط حمل و نقل و ناوگان عمومی شهر از برنامه‌های مهم شورای شهر است.

رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به اینکه ۱۲ سال از عمر ناوگان عمومی شهر می‌گذرد، ادامه داد: وقتی مردم را به استفاده از ناوگان عمومی تشویق می‌کنیم باید امکانات مربوطه را در شأن مردم نیز فراهم کنیم.

وی افزود: نبود پارکینگ مناسب در مرکز شهر، ساماندهی صنوف، تکمیل پروژه‌های بزرگ شهر مانند هماهنگ و طلای سفید از جمله موضوعاتی است که مورد توجه اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

عین بیگی با اشاره به اینکه در بافت مرکزی شهر به دنبال ایجاد پیاده‌راه هستیم، اضافه کرد: بار ترافیکی مرکز شهر بسیار زیاد است و طرح‌های مختلفی برای کاهش این مشکل در شورای شهر بررسی می‌شود.

وی در پایان گفت: ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه نیز در حالِ انجام مطالعات است که نتایج آن به اطلاع مردم شهر خواهد رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس