بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج


بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج

مراسم پرفیض زیارت عاشورا و بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان و کارکنان حوزه حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و گرامیداشت هفته بسیج صبح امروز (2 آذرماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت ، جمعی از مسئولین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و کارکنان حوزه حج و زیارت در نمازخانه این سازمان برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوتی آیاتی از کلام الله مجید، حاضران فرازهای زیارت عاشورا با نوای گرم حاج صادق آهنگران مداح و نغمه سرای هشت سال دفاع مقدس زمزمه کردند و در رثای سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش اشک ریختند و یاد فداکاری ها و مجاهدت های بسیجیان درعرصه های مختلف را گرامی داشتند.


برپایه این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه درسخنانی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان، به برخی از شاخصه‌های بسیجیان اشاره و از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بعنوان نماد کامل بسیجی یاد کرد.


وی با بیان اینکه سرداردلها برای همه ما الگوست، افزود: شهید سلیمانی با همه وجود خدا را باور کرده بود و غیر از خدا از هیچ احدی هراسی نداشت.


حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه حاج قاسم خود را خادم مردم می دانست و از ظواهر دنیوی پرهیز می کرد، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در سخت ترین شرایط و در میدان های نبرد با دشمنان پیش رو و همواره گوش به فرمان رهبری بود.


وی گفت: سردار دلها در زمان حضور در محل کار و در ماموریت ها، شبانه روز در تلاش بود و ریالی هم اضافه کار و یا حق ماموریت نگرفت.


حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه هدف حاج قاسم دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی ، ارزش های اسلامی و مظلومان جهان بود از حاضران خواست که تفکر و مکتب شهید سلیمانی را الگوی خود قرار داده و راه این شهید ولایتمدار و دیگر شهیدان گرانقدر بسیج را ادامه دهند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !