جام حذفی را با تمام توان ادامه می‌دهیم


جام حذفی را با تمام توان ادامه می‌دهیم

سرمربی قشقایی شیراز پس از صعود به مرحله چهارم جام حذفی گفت: می خواهیم این جام را با تمام توان ادامه دهیم.

مهدی رجب زاده در گفت و گو با ایسنا گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم پیروز شویم. این بازی از اهمیت زیادی برای من برخوردار بود چون شکست در چنین مسابقه ای می توانست از لحاظ روحی روانی به ما لطمه بزند.

کاپیتان سابق فجرسپاسی شیراز افزود: از بچه ها تشکر می کنم که خیلی دویدند و جنگیدند. بازی سختی بود مقابل تیمی که از لیگ پایین تر آمده و سرشار از انگیزه بود. چنین بازی هایی معمولا گره می خورد.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران افزود: ما می توانستیم در همان بیست دقیقه ابتدایی کار را تمام کنیم اما چند موقعیت عالی را از دست دادیم. نگرانی من این بود که بازی به وقت اضافه کشیده شود اما این اتفاق افتاد و نتوانستیم انرژی مان را برای بازی های سخت آینده در لیگ ذخیره کنیم، اما خوشحالم که پیروز شدیم و می توانیم در مراحل بعدی جام حذفی حاضر باشیم.

وی گفت: از تیم شاهین بندرعامری هم ممنونم که بازی خوب و جوانمردانه ای انجام دادم و به مهدی کریمیان سرمربی این تیم که از دوستان و همبازیان قدیمی ام است خسته نباشید می گویم و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

رجب زاده در خصوص دیدگاه باشگاه نسبت به حضور قشقایی در جام حذفی گفت: دیدگاه باشگاه را نمی دانم اما از نظر من این بازی ها اهمیت بالایی دارد و رقابت با تیم های بزرگ در مراحل بعدی می تواند باعث ایجاد انگیزه در تیم جوان ما شود. من ترجیح می دهم در جام حذفی با تمام توان شرکت کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های قشقایی شیراز و شاهین بندر عامری از مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور، عصر روز شنبه ششم آذرماه در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد.

این مسابقه در وقت های معمول و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که با نتیجه چهار بر دو پیروز و راهی مرحله چهارم این رقابت ها شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است