زیبنده نیست درِ ورزشگاه تختی را به روی استقلال ملاثانی ببندند!


زیبنده نیست درِ ورزشگاه تختی را به روی استقلال ملاثانی ببندند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی ضمن گله مندی از مسئولان ورزش خوزستان، گفت: زیبنده فوتبال خوزستان نیست که درب ورزشگاه تختی را به روی تیم مردمی استقلال ملاثانی ببندند.

ابراهیم اشکش در گفت و گو با ایسنا، درباره معطل ماندن تیم استقلال ملاثانی پشت در ورزشگاه تختی اهواز پیش از بازی روز گذشته مقابل پارس جنوبی در جام حذفی، اظهارکرد: سه سال است که ما تنها تیم کشور هستیم که در تمام بازی‌ها میهمان هستیم چون ورزشگاه شهدای ملاثانی تکمیل نشده است و تنها وعده اتمام پروژه را از سوی مسئولان می‌شنویم.

وی بیان کرد: از مسئولان خواستار تکمیل این ورزشگاه هستیم چراکه تنها دلخوشی مردم ملاثانی تیم استقلال است و حالا نیز کار به جایی رسیده است که ما را یک ساعت پشت در بسته ورزشگاه تختی اهواز نگه می‌دارند و این زیبنده بازیکنان و مجموعه استقلال ملاثانی نیست که به این‌صورت مورد بی‌احترامی قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی ضمن گله‌مندی از مسئولان ورزش خوزستان، گفت: زیبنده فوتبال خوزستان نیست که درب ورزشگاه تختی را تا یک ساعت مانده به شروع بازی روز گذشته مقابل پارس جنوبی به روی تیم مردمی استقلال ملاثانی ببندند.

وی عنوان کرد: تیم پارس جنوبی و داوران هم قبل از بازی با حالت شگفت‌زده خواستار ترک مجموعه تختی بودند و این استرس و بی‌احترامی بر تیم ما پیش از بازی تاثیرگذاشت، هر چند با لطف خدا و توان فنی توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و باعث خوشحالی مردم خوزستان شویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا