آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران 12 نجات یافته داشت


آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران 12 نجات یافته داشت

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در ساختمان پنج طبقه مسکونی در خیابان میرداماد پایتخت و نجات 12 نفر خبر داد.

سید جلال ملکی روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۴:۵۶ بامداد این حادثه که ۲ مصدوم و ۱۲ نجات یافته داشت در خیابان میرداماد، خیابان آناهیتا به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در طبقه چهارم ساختمان پنج طبقه مسکونی، واحدی به متراژ ۲۰۰ متر دچار آتش سوزی شده و افرادی در این واحد مسکونی گرفتار هستند.

جلالی ادامه داد: آتش نشانان با تدابیر عملیاتی در اولین اقدام خود را به کانون اصلی آتش رسانده و همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و یک آقا و خانم میانسال که دچار دود گرفتگی و سوختگی شده بودند را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش هم خاموش شد گفت: در این حادثه آقا دچار سوختگی و خانم نیز دچار دود گرفتگی شده بودند که تحت درمان عوامل اورژانس قرار گرفتند و همچنین ۲ نفر دیگر نیز که در این واحد حضور داشتند آسیب جدی ندیدند.

وی خاطرنشان کرد: دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود که آتش نشانان ۱۲ نفر شامل هفت آقا و پنج خانم را به سلامت از محل حادثه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد که حتما توصیه های آتش نشانان را جدی گرفته و به هنگام وقوع آتش سوزی از ساختمان خارج و به پشت بام بروند و از پنجره ها و بالکن ها دور شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن