برگزیدگان مسابقه کتابخوانی دشتی تجلیل شدند


برگزیدگان مسابقه کتابخوانی دشتی تجلیل شدند

بوشهر- ایرنا- برگزیدگان مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب در دشتی روز یکشنبه در آیینی با حضور امام جمعه شهر خورموج مرکز این شهرستان و مسئولان فرهنگی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی در این آیین گفت: مسابقه کتابخوانی هفته کتاب ویژه عموم در دشتی به صورت پیامکی برگزار شد که با توجه به جایگاه کتاب در این شهرستان این مسابقه با استقبال خوبی انجام شد.

محمد احمدی اظهار کرد: ۲۵۰ نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند که از این شمار، جواب ارسالی ۲۳۸ نفر صحیح بود و قرعه‌کشی از میان این تعداد برگزار شد.

وی افزود: مسابقه با هدف گرامیداشت هفته کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه بویژه کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

احمدی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از برنامه‌های حضوری، این اداره به همراه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فعالیت‌هایی را از طریق فضای مجازی برگزار می‌کنند که بستری مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

در این آیین از علی‌اکبر فقیه، زهرا محمدی، فائزه محمدی، ابوالفضل سلیمانی، زینب عاشوریان و رضازالی به عنوان نفرات برگزیده با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر به عمل آمد.

این مسابقه کتابخوانی از طرف ستاد هفته کتاب دشتی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه‌های عمومی، اداره آموزش و پرورش و بسیج این شهرستان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت