دولت در تنظیم بودجه سال آینده رشد اقتصادی را هدف قرار داده است


دولت در تنظیم بودجه سال آینده رشد اقتصادی را هدف قرار داده است

رکنا،محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست صمیمی با جمعی از جوانان نخبه استان که در قالب برنامه تلویزیونی برنا صورت پذیرفت،عنوان کرد: در آغازین روزهای خدمت خود در استان قزوین،همنشینی با جوانان پرنشاط را به فال نیک می گیرم و معتقدم ظرفیت قابل توجهی در جامعه جوان استان در کنار مسئولان قرار دارد، ما می‌توانیم از این معدن غنی استفاده نماییم و...

به گزارش رکنا قزوین، استاندار قزوین در ادامه افزود: خود را موظف به شنیدن، مشورت گرفتن، تحلیل خواستن و تصمیم گرفتن از سوی جوانان دلسوز استان می دانیم و در ادامه مسئولیت خود در استان دیدارها و جلسات مداوم و منظم برگزار خواهیم کرد.

اعلایی تصریح کرد: دولت یکی از فرامین مقام معظم رهبری را که اصلاح قانون بودجه است، در پیش گرفته است و در حال حاضر، ۱۲ هزار ردیف بودجه دستگاهی و ۹ هزار ردیف بودجه ای برنامه و بودجه در کشور وجود دارد که مستلزم بازنگری اساسی است.

وی در ادامه گفت :دولت در سال ۱۴۰۱ در قانون بودجه رشد اقتصادی را مورد هدف قرار داده است، توجه عمیق و بومی به مسائل که در آن رشد اقتصادی استانها متفاوت خواهد بود.

استاندار قزوین بیان داشت :دولت سیزدهم در حوزه ارزش گذاری فعالیت ها نگاه همه جانبه صورت داده است و اقتصاد ما با اصلاح بودجه و سیستم بانکی درست می شود که متاسفانه در وضعیت موجود نه سهامداران، نه بانکداران و نه سپرده‌گذاران هیچ یک رضایت ندارند.

مدیر ارشد اجرایی استان افزود:تمام تلاش دشمن القاء ناکارآمدی و ناامیدی در کشور است و ما برعکس توطئه دشمنان به پیشرو بودن خود در آینده بسیار امیدوار هستیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: علیرغم تمام دسیسه چینی های دشمنان، انتخابات در ایران برخلاف کشورهای استکباری با شور و شعور و مشارکت داوطلبانه مردم برگزار می‌شود، و باید بگوییم ما در عین مظلومیت، بسیار قوی و مقتدر به سمت قله های افتخار حرکت می کنیم.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد