نشست مجازی قصه‌گویی با حضور کتابخوانان دشتی و یاسوج برگزار شد


نشست مجازی  قصه‌گویی با حضور کتابخوانان دشتی و یاسوج برگزار شد

بوشهر-ایرنا- نشست قصه‌گویی با حضور کتابخوانان دشتی و یاسوج به میزبانی کتابخانه آیت‌الله حاج سید قمی شهر شُنبه شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در ارتباط با این نشست گفت: نشست مجازی قصه‌گویی با حضور محمدرضا شمس و هفت نفر از کتابخوانان دشتی و یاسوج به میزبانی کتابخانه آیت‌الله حاج سید قمی شهر شُنبه شهرستان برگزار شد.

محمد احمدی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در این نشست با همکاری کتابدار راهنما و انتخاب داستان‌هایی به خوانش آثار محمدرضا شمس پرداختند.

وی افزود: زینب محمدی، زینب اصلاحی، یاسمن تابش، حدیث انصاری، زینب درگویی، محدثه صابرراد و الهه یاقوتی به ترتیب داستان‌های "شیر بزدل"، "جورابی که دنبال پا می‌گشت"، "یک دانه گردو"، "قصه‌های سر و ته"، "کدوی قل‌قله‌زن"، "مراقبت از خود" و "ارتباط" را خواندند.

احمدی با بیان اینکه 100 کودک و نوجوان در این برنامه حضور داشتند، بیان کرد: صحبت‌های محمدرضا شمس در ارتباط با داستان و قصه و کتابخوانی، فرنگیس غلامی مسئول کتابخانه حاج سید علی قمی و رابط فرهنگی شهرستان دیگر برنامه‌های این نشست بود.

وی تصریح کرد: نشست‌های قصه‌گویی یکی از برنامه‌های تاثیرگذار در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که همواره با استقبال خوب کودکان و نوجوانان در شهرستان روبرو می‌شود و نقشی مهم در تشویق به مطالعه دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: مطالعه کتاب از الزامات زندگی بشر است که با افزودن دانش و آگاهی، انسان را به رشد و بالندگی می‌رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق