7 نانوایی متخلف در ملایر پلمب شد


7 نانوایی متخلف در ملایر پلمب شد

در بازدید سرزده امروز سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از نانوایی‌های سطح شهر هفت نانوایی متخلف در ملایر پلمب شدند.

به گزارش ایسنا؛ صبح امروز با همراهی معاون برنامه‌ ریزی و توسعه فرمانداری ملایر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان مربوطه به صورت سرزده از نانوایی‌های سطح شهر بازدید و مسئولین از نزدیک وضعیت نانوایی‌ها را از نظر کیفیت، پخت و وزن نان، چگونگی فعالیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بررسی کردند.

7 نانوایی متخلف در ملایر پلمب شد

حسین فارسی یکشنبه ۷ آذر ماه در حاشیه بازدید از تعدادی از نانوایی های سطح شهر با تاکید بر تشدید نظارت‌های مستمر و روزانه از نانوایی‌ها، خواستار تهیه جدولی از تمامی نانوایی‌ها و گروه‌بندی آنها برای بازدیدهای مستمر روزانه (صبح، ظهر و عصر) شد.

وی اظهارکرد: در بازدید امروز اکثر نانوایی‌ها از نظر کیفیت نان، وزن چانه، ساعت فعالیت، نوع برخورد با مشتری و رعایت موارد بهداشتی خوب بودند و تعدادی نانوایی هم به دلیل عدم رعایت موارد، متخلف شناخته شده و با هماهنگی تعزیرات تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

7 نانوایی متخلف در ملایر پلمب شد

فارسی با بیان اینکه از روز گذشته و امروز با اعلام افزایش قیمت نان، تعداد هفت نانوایی متخلف پلمب شدند، بیان کرد: تحویل نان بی‌کیفیت به مردم هرگز قابل قبول نیست و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت نان، نظارت‌های روزانه بر کیفیت و قیمت نان و نوع فعالیت نانوایی‌ها تشدید می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس