دومین یادواره شهدای فرهنگی خوزستان برگزار شد


دومین یادواره شهدای فرهنگی خوزستان برگزار شد

اهواز- ایرنا - دومین یادواره شهدای فرهنگی استان خوزستان روز یکشنبه به مناسبت هفته بسیج در تالار امام خامنه ای اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در این یادواره با گرامیداشت یاد ۳۰۵ شهید فرهنگی این استان گفت: دست آوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس باید به صورت کتبی مستندسازی شود تا ایثارگری رزمندگان برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.
کوروش مودت از بسیج به عنوان یک بینش ، مکتب و نگرش که در هر حوزه ای عامل توسعه و تعالی است نام برد و افزود: گسترش روحیه بسیجی در جامعه و دستگاه های اجرایی ، کار و فعالیت مضاعف را به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه کشور همچنان نیازمند بینش و فرهنگ بسیجی است اظهار داشت: فعالیت های بسیج تنها مربوط به دوران جنگ نیست بلکه بسیج همواره در تمامی عرصه ها حضوری فعال داشته است.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بسیج در شرایط کرونا اقدامات ارزشمندی چون کمک های مومنانه به خانواده های آسیب دیده از کرونا انجام داده است.

وی افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند با توزیع بسته های آموزشی همچنین حمایت از دانش آموزان کم برخوردار از دیگر اقدامات ارزنده نیروی مقاومت بسیج در استان خوزستان می باشد.
مودت با اشاره به نقش آفرینی فرهنگیان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در استان خوزستان ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز به شهادت رسیدند.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در خاتمه گفت: فرهنگیان بسیجی در هر شرایطی در کنار نظام و مردم بوده و در شرایط کرونایی نیز برخی فرهنگیان در قالب مربیان سلامت به مردم خدمت رسانی کردند.

۳۰ آبان تا ۶ آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!