رئیس بسیج مستضعفین: رفع مشکلات نیازمند تاسی از مکتب شهید سلیمانی است


رئیس بسیج مستضعفین: رفع مشکلات نیازمند تاسی از مکتب شهید سلیمانی است

کرمان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مجاهدتی که فرمانده سپاه ثارالله کرمان با به میدان آوردن تمام ظرفیت‌ها در این استان در حال انجام دارد، الگویی برگرفته و درس آموخته از مکتب سپهبد شهید سلیمانی است که با تأسی به آن می توان مشکلات را حل کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه در آئین آغاز بهره بردرای از طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان در رفسنجان با بیان اینکه برای حل مسائل نیاز به الگو داریم و با الگوهای خشک و دیوان‌سالار نمی توان مسائل را به سرعت حل کرد افزود: برای حل مشکلات ایران تمام ظرفیت ها را در اختیار داریم و ایران اسلامی یکی از کشورهای بی نظیر از نظر در اختیار داشتن ظرفیت های متنوع و گوناگون است.

وی اظهار داشت: وجود نارسایی هایی مانند اقلیم گرم و خشک، کاهش نزولات آسمانی و کمبود منابع آب که بر کار کشاورزان تأثیر می گذارد، نباید مانع خدمت گذاری شود و باید به سمت حل مشکلات مردم رفت.

سردار سلیمانی ادامه داد: تاثیر کمبود آب در اقلیم کرمان که کم بارش تر و خشک تر است، بیشتر دیده می شود امّا ظرفیت حل این مشکل وجود دارد و انتقال آب از دریای عمان به مرکز کشور در دستور کار جمهوری اسلامی و دولت قرار دارد و در آینده شاهد روزهای خوب و رفع مشکلات مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تحقق مردم‌سالاری اسلامی و دولت اسلامی را در همه جنبه ها مشاهده می کنیم ادامه داد: میدان حل مشکلات مردم همانند یک جبهه واحد است و قرار گرفتن رفع مشکلات در دستور کار مسئولان، مایه دلگرمی آنها می شود.

سردار سلیمانی، به میدان آمدن برای حل مشکلات مردم را وظیفه همگانی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بسیجیان فرمودند "در میدان های عمومی ملت ایران فداکاری کنید و بسیج پاره تن ملت ایران است" لذا ما نیز همه ظرفیت های خود در سپاه و بسیج به میدان خواهیم آورد و با کمک دولت هماهنگی هایی را برای رفع مشکلات و معضلات به کار خواهیم گرفت تا مشکلات و آسیب های حوزه های مختلف اعم از آبرسانی، کشاورزی، صنایع کوچک و متوسط و سایر مسائل که نیاز به کمک گروه های جهادی بسیج است، برطرف شود.

رئیس بسیج مستضعفین: رفع مشکلات نیازمند تاسی از مکتب شهید سلیمانی است

وی گفت: تهیه مسکن و نقش آفرینی در حل مشکلات حاشیه نشینان از اولویت های ملت ایران است که با هماهنگی دولت در دستور کار بسیج و سپاه قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اقدامات سپهبد شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: فرمانده دل ها (شهید حاج قاسم سلیمانی) توانست آنچنان پیروزی هایی را خلق کند که در ابتدا باور آن برای همگان مشکل بود.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته ۸۰ درصد خاک سوریه در اختیار داعش و گروه های تکفیری قرار داشت و حتی بخش عمده ای از شهر دمشق در محاصره داعش بود اما امروز این منطقه کاملا امن است و ۹۵ درصد سرزمین سوریه در اختیار این دولت است.

وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود افزود: شهید سلیمانی برای برقراری صلح و آزادی در جهان با هدایت رزمندگان جبهه های مقاومت و با هدایت مدافعین حرم به میدان آمد و با لشکرهای سیاهی و جهل، ظلمت و تاریکی جنگید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهید سلیمانی توانست در این راه پیروزی را از آن اسلام کند تصریح کرد: امروز شاهدیم دشمنان اسلام در حال خارج شدن از منطقه هستند؛ آن ها به شکست خود اعتراف کرده و صدای شکسته شدن عمودهای قدرت رژیم صهیونیستی نیز شنیده می شود و به پایان موجودیت خود نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه سرکردگان رژیم صهیونیستی از بقای موجودیت صحبت می کنند در حالی که بحثی از مشروعیت در سخنان آن ها وجود ندارد ادامه داد: ساکنان سرزمین های اشغالی آماده هستند در شرایطی که فراهم می شود به اوتان ( منطقه ای در سوریه) اصلی خود برگردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رزمندگان یمن هم اکنون در آستانه پیروزی هستند گفت: زمانی به فلسطین، لبنان و سوریه نگاه می کنیم پیروزی های سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی این فرمانده بزرگ و مصلح جهانی در آن سرزمین ها مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، مکتب بسیج انقلاب اسلامی، مکتب امام راحل (ره) و مکتب رهبر انقلاب اسلامی است اظهار داشت: مکتب حاج قاسم، مکتب انقلاب اسلامی ایران است.

۶۳ طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان امروز یکشنبه با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین مورد بهره برداری قرار گرفت.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال استان کرمان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس