10 آذر، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر زنجان


10 آذر، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر زنجان

زنجان - ایرنا - مسئول بسیج رسانه استان زنجان گفت: علاقه مندان برای شرکت در هفتمین جشنواره ابوذر در این استان میتوانند تا 10 آذر جاری آثار خود را ارسال کنند.

عباس‌علی سرداری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود در قالب‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن‌گرافی و اینفوگرافیک را از طریق حساب کاربری b-rasane-zanjan در روبیکا و یا شماره واتس‌آپ ۰۹۹۳۵۷۸۹۸۰۷ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی یادآور شد: امسال تیتر و مصاحبه جزو قالب های آثار ارسالی به جشنواره نیست.

سرداری اظهار داشت: امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی، انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان محورها و موضوعات هفتمین جشنواره ابوذر در استان زنجان است.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه داوری آثار ارسالی به جشنواره مطابق روال سال های گذشته در تهران انجام می شود، گفت: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ابوذر استان زنجان در دی ماه و به احتمال زیاد در ۲۱ دی مصادف با روز قشر بسیج رسانه برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته در مجموع ۵۳۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان زنجان ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی