کشف کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مراغه


کشف کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک تن و 250 کیلوگرم کود شیمیایی یارانه‌ای سهمیه کشاورزان خارج از شبکه توزیع خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر فروش کودهای شیمیایی یارانه‌ای سهمیه کشاورزان توسط افراد سودجو در یکی از مغازه‌های شهرستان ماموران پلیس آگاهی و تعزیرات، رسیدگی به موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی و شناسایی فروشگاه مربوطه با هماهنگی مقام قضائی از این مغازه بازدید کردند.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: ماموران در بازرسی از این مغازه تعداد ۲۵ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی اوره یارانه‌ای سهمیه‌ای کشاورزان جمعاً مقدار یک تن و ۲۵۰ کیلو که خارج از شبکه توزیع بود را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره اینکه ارزش ریالی کودهای کشف شده ۵۰ میلیون ریال تعیین شده، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در خاتمه از شهروندان درخواست کرد تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو