بسیج الگوی تمام عیار خدمت‌رسانی به دیگران است


بسیج الگوی تمام عیار خدمت‌رسانی به دیگران است

تهران - ایرنا - مدیرکل زندان‌های استان تهران با بیان اینکه بسیج الگویی تمام عیار در خدمت‌رسانی به دیگران است، گفت: کارکنان زندان‌ها با استفاده از این الگو می‌توانند در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره‌کل زندان‌های استان تهران، علی رستمی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان بسیج اداره کل زندان‌های استان تهران برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی به عنوان بسیجی مخلص انقلاب افزود: تاریخ کشور از این الگوها بی‌شمار دارد ولی این شهید بسیجی که حتی دشمنان انقلاب هم به شجاعت و رشادتش اعتراف می‌کنند چراغ راهی برای خدمت‌رسانی در همه عرصه‌ها به ویژه تامین امنیت است.

و فرمانده حوزه مقاومت شهید هاشمی تاکید کرد: یکی از بهترین شیوه‌های اصلاحی و تربیتی بر اساس آموزه‌های بسیج این است که باید برای مددجویان یک الگوی عملی با حفظ تمام شعائر دینی باشیم.

رستمی افزود: بسیج الگویی تمام عیار در خدمت‌رسانی به دیگران است و کارکنان با استفاده از این الگو می‌توانند در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان گام‌های ارزنده‌ای بردارند و تاثیر مثبت بر روند تغییر رفتار مددجویان و بازگشت سالم آنان به جامعه بر جای بگذارند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید هاشمی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش کارکنان در حوزه‌های مختلف بسیج، افزود: این کلاس‌ها باید به‌روز و بر مبنای آخرین مباحث علمی و فناوری برگزار شود تا بسیجیان بتوانند بیش از گذشته دانش روز را در انتقال مفاهیم ارزشی و اسلامی به مددجویان به کار گرفته و موجب بازگشت آنان به مسیر درست زندگی و به تبع آن کاهش جمعیت کیفری شوند.

در ادامه جلسه مسئولان بسیج اداره کل نیز به بیان نقطه نظرات، مشکلات و راهکاری موجود پرداختند همچنین توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید هاشمی، لوح‌های انتصاب به بسیجیان حاضر در جلسه ارائه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر