بسته تبلیغی واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی به سفارتخانه ها ارسال می شود


بسته تبلیغی واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی به سفارتخانه ها ارسال می شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: در جهت معرفی محصولات صادراتی، بسته های تبلیغاتی واحدهای تولیدی استان به سفارتخانه‌ها در کشورهای مختلف ارسال می شود.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از کارخانه آذرشهد ارومیه افزود: این اقدام در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید در آذربایجان غربی در دستور کار قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین در نظر داریم تا از سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای مختلف برای بازدید از ظرفیت واحدهای صادراتی آذربایجان غربی دعوت کنیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: شناسایی بازارهای جدید صادراتی و تجاری سازی محصولات تولیدی استان باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

معتمدیان با تاکید بر همراهی بانک ها در راستای پشتیبانی از تولید در آذربایجان غربی بیان کرد: افزایش سقف اختیارات بانک های استان برای تامین تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی ضروری است.

وی گفت: نوسازی و به‌روز کردن خط تولید واحدهای تولیدی و استفاده از بسته بندی های جدید برای رقابت با رقبای خارجی نیز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

یکشنبه هر هفته به مشکلات حوزه صنعت و تولید آذربایجان غربی رسیدگی می شود

استاندار آذربایجان غربی همچنین در بازدید از کارخانه زاب سان ارومیه گفت: روزهای یکشنبه هر هفته برای بازدیدهای میدانی، دیدار با سرمایه گذاران و پیگیری مسایل و مشکلات حوزه تولید و صنعت استان در نظر گرفته شده است.

معتمدیان افزود: راهکارهای رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی درمحل واحدها بررسی و تصمیم گیری می شود.

وی با بیان اینکه احیای واحد های تولیدی و ایجاد فرصت های اشتغال و تقویت تولید در اولویت مهم کاری ما قرار دارد، اضافه کرد: زمان جذب سرمایه در استان باید کاهش یابد.

وی تاکید کرد: مشکلات شهرکهای صنعتی و زیرساخت های آنها باید رفع و زمینه حضور سرمایه گذاران در این شهرک ها فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی بر استفاده از از تمامی ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد و ادامه داد: مدیران واحدهای تولیدی نباید با دغدغه کار کنند که این امر می تواند در بهبود راندمان این بخش موثر باشد.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی صبح امروز از چند واحد تولیدی در ارومیه بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این واحدها آشنا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری