رأی اعتماد به یوسف نوری به خاطر همراهی با رئیس‌جمهور بود


نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: مجلس به شما رأی داد تا نشان دهد با رئیس جمهور همراه است نه اینکه با برنامه های شما موافق است.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: توقع دارم مجلس و دولت به معنای واقعی و به دور از شعار از ظرفیت بسیج در اداره کشور استفاده کنند.

رتبه بندی معلمان هرچه سریع تر باید در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه رتبه بندی معلمان لایحه است و دولت اطلاع دارد که اجرای آن چه میزان اعتبار نیاز دارد، گفت: ما نمی‌توانیم برای دولت تصمیم بگیریم، حق معلمان را نباید به سادگی از بین ببریم. اجازه ندهیم مجلس تحت الشعاع افکار سیاسی قرار بگیرد. رتبه‌بندی معلمان هرچه سریع تر باید در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: علیرغم رأی اعتماد مجلس برنامه های شما کاربردی نبود، معیشت معلمان و فرهنگیان برای ما اهمیت دارد، مجلس به شما رأی داد تا نشان دهد با رئیس جمهور همراه است نه اینکه با برنامه های شما موافق است.

بابایی کارنامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو در زمینه عدم اجرای دستور رئیس جمهور و استنکاف از نظر کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص توقف سد فینسک، گفت: اجازه ندهید سد فینسک کل استان را همانند اتفاقی که در برخی از استان ها رخ داده است درگیر کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد