البرز جزو استان های برتر کشور در تنظیم بازار است


البرز جزو استان های برتر کشور در تنظیم بازار است

کرج - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: البرز جزو استان های برتر کشور در تنظیم بازار و نظارت الکترونیک محسوب می شود و  انتظار می رود این روند تداوم و استمرار داشته باشد.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، صدیف بیک زاده در نشست تنظیم بازار که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کشور طبق تاکید رییس جمهوری، تنظیم بازار است، افزود: ساختار جلسات تنظیم بازار کشور تغییر کرد و معاون اول رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر منصوب شدند.
وی ادامه داد: بر این اساس تشکیل کارگروه های تنظیم بازار در استان ها به ریاست استانداران و دبیری سازمان های صمت دنبال شد.
بیک زاده گفت: اکنون تمامی دستگاه ها در امر تنظیم بازار دخیل هستند و همگرایی و تعامل ویژه ای در این راستا برقرار شده است.
وی افزود: در خصوص همجواری البرز با تهران و انبار و انباشت کالاها نگرانی هایی وجود دارد ولی این اراده و همراهی در این استان برای مقابله با تهدیدها شکل گرفته است.
معاون وزیر صمت گفت: بر این باور هستیم که البرز هر اندازه تلاش کند باز هم همجواری با تهران می تواند در بازار تاثیرگذار باشد بنابراین نگاه ویژه ای به این استان خواهیم داشت.
بیک زاده گفت: اگر آشفتگی و تلاطم در بازار ایجاد شود، بازگشت به شرایط عادی سخت خواهد بود از این رو باید پیش از بروز مشکلات، تدابیری برای پیشگیری داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...