368 واحد صنفی هرمزگان نماد اعتماد الکترونیک فروش کالا را دریافت کردند


368 واحد صنفی هرمزگان نماد اعتماد الکترونیک فروش کالا را دریافت کردند

بندرعباس- ایرنا- معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 368 نماد اعتماد الکترونیک فروش کالا برای واحدهای صنفب و متقاضی کسب و کار اینترنتی در استان صادر شده است.

محمد عباسی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: از این تعداد واحد فروش دارای اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) تعداد ۳۵ واحد صنفی موفق به دریافت پروانه کسب مجازی جهت فروش اینترنتی محصولات خود شده اند.
وی بیان داشت: نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ ای است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تاییدیه به فروشگاه ‌های اینترنتی داده می ‌شود.
معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و استقبال شهروندان از خرید اینترنتی و آنلاین تعداد شرکت های متقاضی دریافت پروانه کسب و کار مجازی افزایش یافته است.
عباسی ادامه داد: واحدهای صنفی که علاقمند به فعالیت در فضای مجازی و خرید و فروش آنلاین می‌باشند باید نسبت به ثبت نام در سامانه enamad.ir جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و سپس در سامانه iranianasnaf.ir جهت ادامه فرایند و اخذ پروانه کسب و کار مجازی ثبت نام نمایند.
استان هرمزگان دارای بیش از ۴۵ هزار واحد صنفی است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی