تیم مذاکره کننده نتیجه شایسته ملت ایران به‌دست می‌آورند


تیم مذاکره کننده نتیجه شایسته ملت ایران به‌دست می‌آورند

تهران- ایرنا- نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره کنندگان ایرانی به دلیل احساس مسئولیت و بصیرتی که دارند می‌توانند نتیجه‌ای شایسته ملت ایران، به دست آورند.

«غلامرضا منتظری» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی در وین از یک تیم جوان و متخصص تشکیل شده، نسبت به موفقیت این تیم ابراز موفقیت کرد و گفت: اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی باید به تجربیات گذشته دقت داشته باشند و اقتدار و سربلندی کشور را مقدمه مذاکرات خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده‌های رهبری و تاکیدات شورای عالی امنیت ملی سه اصل عزت، مصلحت و حکمت باید مد نظر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای باشد، افزود: اعضای تیم جدید مذاکره کننده هم جوان و با انگیزه هستند و هم متخصص؛ و می‌توانند با اشراف به موضوعاتی که از سوی طرف‌های غربی مطرح می شود، تصمیم درست و قاطع بگیرند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اعتماد صددرصدی به طرف غربی داشته باشیم، عنوان کرد: مذاکره کنندگان ایرانی به دلیل احساس مسئولیت و بصیرتی که دارند می‌توانند نتیجه‌ای را که ملت ایران شایسته آن هستند، به دست بیاورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق