مسابقات قرآنی مدها متان با شناسایی استعدادهای قرآنی برگزار شد 


مسابقات قرآنی مدها متان با شناسایی استعدادهای قرآنی برگزار شد 

رضا اسکندری گفت: مسابقات قرآنی مدها متان یک رویداد بزرگ قرآنی است و فعالان قرآنی عضو کانون حضرت رقیه (س) در این مسابقات شرکت کردند.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، رواق نور را یکی از رواق های ۱۲ گانه رویداد ملی فهما، برشمرد و گفت: یکی از برنامه های سومین رویداد ملی فهما، جشنواره قرآنی مدها متان است که ذیل رواق نور در حال برگزاری است.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت افزود: کانون حضرت رقیه (س) نیز هم زمان با فراخوان مسابقات مدها متان از بچه مسجدی ها برای شرکت در این مسابقات دعوت کرد.


وی مسابقات مدها متان را یک رویداد بزرگ قرآنی دانست و بیان کرد: فعالان قرآنی عضو کانون حضرت رقیه (س) در این مسابقات شرکت کردند.


اسکندری ابراز کرد: شرکت کنندگان بین سنین ۱۰ تا ۱۶ سال دختر و پسر بودند که در بخش رقابتی جشنواره قرآنی مدها متان به رقابت پرداختند.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدها متان به صورت حضوری و در رشته های اذان، مکبری، صحت قرائت نماز و مفاهیم برگزار شده و نتایج آن ثبت سامانه بچه های مسجد شد تا وارد داوری رقابت های استانی شوند.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که مسابقات قرآنی مدها متان فرصتی را برای شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی فراهم آورد.


گفتنی است؛ فراخوان پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان از ۷ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط