سرقت بیش از هزار دریچه فاضلاب در شهر بندرعباس


سرقت بیش از هزار دریچه فاضلاب در شهر بندرعباس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: به علت سرقت دریچه‌های فاضلاب، نزدیک به 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خسارت وارد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۱۶ دریچه فاضلاب در شهر بندرعباس به سرقت رفته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امین قصمی افزود: در این مدت ۳۷ دریچه هم در شهر رودان و جزیره هرمز به سرقت رفته است.

وی سرقت بیشتر این دریچه‌ها را در کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی و زمان‌های کم تردد و عمدتاً شب دانست و گفت: این معضل باعث وارد آمدن خسارت به آبفا و همچنین خسارت جانی و مالی برای شهروندان شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، به علت سرقت این دریچه ها، نزدیک به ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خسارت وارد شده است.

قصمی گفت: متاسفانه سارقان بدون توجه به عواقب سرقت دریچه‌های فاضلاب، باعث سقوط شهروندان به داخل منهول فاضلاب و همچنین بروز حوادث رانندگی می‌شوند.

وی از هماهنگی با نیروی انتظامی برای برخورد با سارقان دریچه‌های فاضلاب و پیشگیری از این حوادث خبر داد و افزود: شهروندان نیز در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا دستیابی به تصاویر سرقت، موضوع را به پلیس گزارش دهند تا جلوی سرقت احتمالی و خسارت به جان و مال مردم گرفته شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به طرح جایگزینی دریچه‌های ضد سرقت کوپلیمری بجای دریچه‌های چدنی خبر داد و گفت: تعویض این دریچه‌ها در دستور کار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان