فرمانده سپاه خوزستان:تحریم بی نتیجه است دشمن شکست خواهد خورد


فرمانده سپاه خوزستان:تحریم بی نتیجه است دشمن شکست خواهد خورد

اهواز-ایرنا- فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با بی اثر دانستن فشار اقتصادی ناشی از تحریم از سوی دشمن گفت: فشار اقتصادی شاید در مقاطعی نگران کننده باشد اما در دراز مدت به نتیجه نمی رسد و دشمن شکست خواهد خورد.

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوار پور یکشنبه در دومین یادواره شهدای فرهنگی استان خوزستان در تالار امام خامنه ای اهواز با تشریح دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:ماندن پای شهدا ، ارزش ها و رهبری برای این است که این مسیر حق است و شهیدان در این راه جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به نقش معلمان در تربیت دانش آموزان گفت: نقش معلم در شکل گیری شخصیت دانش آموزان بسیار مهم است. جامعه امروز نیاز به تربیت دارد و باید این تربیت آموزی در تمامی بخش ها و دوران ها مستدام باشد.

سردار شاهوار پور در ادامه افزود: امروز معلم ، دانش آموز و دیگر اقشار جامعه باید بیشتر با نقش برجسته و معنوی رزمندگان آشنا شوند تا بتوان ارزش های معنوی را در جامعه نهادینه کرد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان همچنین گفت:یکی از مواردی که باعث می شود برای پاسداشت شهدا گرد هم جمع شویم بُعد معنوی رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، چرا که ابعاد معنوی رزمندگان اسلام و شهدا در طول تاریخ از بین نمی رود بلکه قابل استفاده تر می شود.
سردار شاهوارپور اظهار داشت: آنچه که از دوران دفاع مقدس برای همیشه ماندگار شده بُعد معنوی آن است که تنها خاص رزمندگان ایران می باشد این ویژگی باعث شد شهدا به یک الگو و نماد تبدیل شوند.

وی در ادامه به موضوع خشکسالی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروز اگر کم آبی و خشکسالی در کشور وجود دارد نباید به کسی اعتراض کرد بلکه باید دعا کنیم تا با بارش رحمت الهی این مشکل برطرف شود.
سردار شاهوار در ادامه افزود: شاید در کیفیت مدیریت‌ ها در کشور اشکالاتی وجود داشته باشد اما نباید مردم را نا امید کرد.

به گزارش ایرنا در این آیین تعدادی از فرهنگیان بسیجی خوزستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین کتاب " معلم و دانش آموز" با حضور نویسنده آن رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی