بسیجیان با زبان هنر ارزش‌های دفاع مقدس را تبیین کنند


بسیجیان با زبان هنر ارزش‌های دفاع مقدس را تبیین کنند

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: بسیجیان باید با استفاده از هنر ارزش‌های دفاع مقدس را تقویت کنند و با این شیوه جوانان و نسل آینده کشور را جذب کنند.

سرهنگ «حجت‌الله دستجانی» روز یکشنبه در همایش شعر و خاطره بسیج که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سپاه ناحیه ساوه و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و هنری در هفته بسیج برگزار شد و در این زمینه مطالبات مقام معظم رهبری از جامعه بسیجیان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: هدف از برگزاری همایش شعر و خاطره بسیج، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌های رزمندگان انقلابی در دوران دفاع مقدس است که یادگاران این عرصه، مجاهدت‌های خود در مواجهه با دشمنان سرسخت نظام اسلامی را بیان می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد: باید درس بصیرت و خودسازی را از کهنه‌سرباز های ولایت آموخت و مردم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب باعث استحکام نظام اسلامی شدند و بسیجیان با قلم هنر خود باورها و ارزش‌های جامعه را تقویت کرده و خاطرات را به تصویر کشیدند.

دستجانی گفت: بسیجیان هنرمندانی هستند که با ظرافت و هوشمندانه به جوانان درس ایثار، شهادت و سلحشوری می‌دهند که چگونه با تفکر انقلابی بر دشمنان پیروز باشند.

بسیجیان با زبان هنر ارزش‌های دفاع مقدس را تبیین کنند

در ادامه سید «هادی سعادت‌پور»،«محمود پاک نژاد» و «محمد نیک سخن» خاطرات خود را از دوران دفاع مقدس عنوان کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش