برگزاری نشست مشترک ستاد اقامه نماز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


برگزاری نشست مشترک ستاد اقامه نماز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

نشست مشترک ستاد اقامه نماز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساختمان مرکزی ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، جلسه مشترک ستاد اقامه نماز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام شهرابی (معاون فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن)، دیندار (کارشناس ستاد اقامه نماز در بنیاد مسکن)، حجت الاسلام موسوی درچه ای (بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و سید علی مهدیان (معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد نماز) به همراه جمعی از مدیران در ساختمان مرکزی ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

در این جلسه مطرح شد؛ حسب فرمایش نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن تلاش برای اجرای برنامه های بدیع و موثر، تفاهم نامه ها به صورت سالیانه تدوین شود. همچنین برنامه های سال ۱۴۰۱، در جلسات کارشناسی مشترک و با توجه به ۵ گروه مخاطب بنیاد (مدیران، کارکنان، همسران کارکنان، فرزندان کارکنان و ائمه جماعات دستگاه ها) تنظیم شود.

در ادامه جلسه طراحی دوره های آموزشی ویژه مخاطبین دستگاه مورد بررسی قرار گرفت تا مباحث نمازی و مهدوی هم مورد پیش بینی و برنامه ریزی صورت گیرد تا دوره ها و سرفصل های مشترک تدوین و اجرا شود.

مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه های مجمع خیرین مسجد ساز از حیث نظام مهندسی و ظرفیت های در اختیار دستگاه در تفاهم نامه ها از مورد های بررسی شده در این جلسه بود که باید مورد پیش بینی قرار گیرد و با عنایت به ظرفیت های مطلوب رسانه ای و فضای مجازی در اختیار دستگاه، محتواهای فرهنگی و تبلیغی تولید شده توسط ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدوی موعود (عج)، به صورت مناسب بازنشر و توزیع شود.

همچنین ضمن تشکر از انجام نظارت های مستمر و منظم حضوری و دیدار با مدیران ستاد اقامه نماز استان ها، انتظار رفت تا نظارت برنامه های مصوب همزمان و به صورت هدفمند از طریق سامانه سجاده انجام و بازخوردهای مربوط ارائه شود؛ خصوصا در کنار این موارد قابل اجرا، رویکردها و سیاست های ستاد عالی بنیاد مسکن در حوزه های بومی سازی برنامه ها ابلاغ صورت گیرد.

طبق جمع بندی قرار شد تا ضوابط و مستندات شورای اقامه نماز در دستگاه های اجرایی کشور، مجددا توسط ستاد اقامه نماز به بنیاد مسکن ابلاغ و ارزشیابی مدیران کل فعال در امر اقامه نماز به صورت مشترک تدوین، ابلاغ و اجرا شود.

در آخر نشست مشترک ستاد اقامه نماز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار بر این شد؛ اولین جلسه شورای اقامه نماز بنیاد مسکن با حضور نمایندگان ستاد اقامه نماز تشکیل و ضمن تبیین انتظارات ستاد اقامه نماز، گزارشی از میزان تحقق برنامه های مصوب دستگاه در سال ۱۴۰۰ توسط دبیر شورای اقامه نماز دستگاه ارائه شود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟