مراسم عروسی؛ رفیق کرونا در طارم


مراسم عروسی؛ رفیق کرونا در طارم

مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: 52 درصد درگیری‌های اخیر به ویروس کرونا در این شهرستان مربوط به مراسم‌های عروسی است.

ارشد بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طارم، اظهار کرد: وضعیت کرونایی در این شهرستان نارنجی است و با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعلاً بهبودی در وضعیت طارم حاصل نشده و برای کاهش میزان شیوع ویروس کرونا، مردم باید رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

وی افزود: طبق بررسی‌هایی که در این شهرستان انجام داده‌ایم، ۵۲ درصد درگیری‌های اخیر به ویروس کرونا در شهرستان مربوط به مراسم‌ عروسی بوده که در تالارها برگزار شده‌ است و به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها در تالارها بوده‌ است.

این مسئول تصریح کرد: تالارهای شهرستان تا اطلاع ثانوی و زرد شدن وضعیت کرونایی تعطیل هستند، ولی در صورت بازگشایی در وضعیت زرد فعالیت تالارها باید طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

بهرامی با بیان اینکه مردم در نظر داشته‌ باشند که ویروس کرونا قابل پیش‌بینی‌ نیست، ادامه داد: محدودیت‌های هوشمند در شهرستان اعمال می‌شود و با افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم با بیان اینکه ۷۴ درصد از جمعیت این شهرستان دو دُز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای تزریق دُز سوم واکسن در این شهرستان محدودیتی وجود ندارد و افرادی که واکسن سینوفارم زده‌اند بعد از چهار ماه و افرادی که واکسن آسترازنکا زده‌اند، شش ماه بعد از دریافت دُز دوم واکسن خود می‌توانند برای دریافت دُز سوم واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار