برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «الزهرا (س)» جهرم


 برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» با گرامی داشت شهید «مهران سرور» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم ویژه برنامه «آبروی محله، افتخار کوچه ها» برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، افزود: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای نشر ارزش‌ها و انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل‌های بعد است.

وی هدف از برگزاری این ویژه برنامه را قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برشمرد و خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «آبروی محله» با حضور بچه های مسجد، خانواده‌ شهدا و یادگاران دفاع مقدس در منزل شهید «مهران سرور» برگزار شد.

صادقی با اشاره به اینکه این محفل معنوی برنامه ای در جهت تجلیل و تکریم از خانواده شهدا، همرزمان شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا است، عنوان کرد: در این برنامه، «مهدی سرور» فرمانده دانشگاه «حضرت امیرالمومنین (ع)» نیروی زمینی سپاه و دیگر همرزمان این شهید گران قدر به بیان رشادت ها و دلاور مردی های شهید سرور در دوران شکوهمند دفاع مقدس پرداختند.

به گزارش شبستان، برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله، افتخار کوچه ها» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های است که توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهرستان جهرم هرساله با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...