محفل انس با قرآن کریم در کانون «امام کاظم (ع)» جهرم برگزار شد


محفل انس با قرآن کریم در کانون «امام کاظم (ع)» جهرم برگزار شد

ابراهیمی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز و برجسته استان در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام موسی کاظم (ع)» جهرم برگزار شد.

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» در قالب رشته های مختلف در طول ایام سال برای گروه های سنی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» افزود: علاوه بر برگزاری کلاس های قرآنی، برنامه های دیگری همچون کرسی تلاوت در ایام ماه رمضان و همچنین محافل انس با قرآن کریم از سوی این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی بیان کرد: این برنامه ها ویژه عموم آزاد بوده و با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.


ابراهیمی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاری ممتاز استانی و کشوری خبر داد و گفت: این محفل قرآنی همراه با نماز مغرب و عشا با تلاوت آیات قرآن کریم توسط «محمدامیر عباسیان» برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همت دارالقرآن بسیج و همزمان با سالروز گرامی داشت تاسیس بسیج مستضعفین برگزار شد، خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن کریم ویژه عموم و با حضور بچه های مسجد بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه حضور به هم رساندند، قدردانی کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!