27 بسته گوشت نذری میان نیازمندان شهرستان گراش توزیع شد


27 بسته گوشت نذری میان نیازمندان شهرستان گراش توزیع شد

مقتدری از توزیع 27 بسته گوشت به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند خبر داد.

«مرتضی مقتدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در راستای دستگیری از محرومان و خانواده های کم بضاعت، مرحله جدید توزیع گوشت نذری به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: در این راستا، 27 بسته گوشت نذری از سوی بچه های مسجد تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: در مجموع برای تهیه این تعداد بسته گوشت، 2 میلیون و 600 هزار تومان هزینه شده که اعتبار آن با کمک و همت خیران و نیکوکاران تامین شده است.

مقتدری عنوان کرد: این بسته های گوشت نذری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، بین فقرا و نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: کمک به خانواده های نیازمند یکی از رویکرد های این کانون فرهنگی و هنری است که در دوران شیوع کرونا این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در پایان گفت: بچه های این کانون در فعالیت های فوق برنامه خود تا کنون طرح های مختلفی در زمینه کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت انجام شده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس