زورگیران سریالی شمال غرب تهران دستگیر شدند


زورگیران سریالی شمال غرب تهران دستگیر شدند

تهران- ایرنا- رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 زورگیر سریالی شمال غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ سیدعلی شریفی روز یکشنبه افزود: در پی گزارش قاپ زنی و زورگیری‌ سریالی در شمال غرب تهران، دستورات ویژه برای شناسایی مجرمان صادر شد.

وی ادامه داد: با ورود تیم ویژه کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران و بررسی علمی سرنخ‌های موجود، یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را چهره‌زنی و شناسایی کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و کارآگاهان متهم را در محدوده خیابان شوش دستگیر کردند.

شریفی گفت: متهم دستگیر شده به ۶۱ فقره سرقت با همکاری همدستش در شمال غرب تهران اعتراف و اظهار داشت: همدستش پس از آخرین سرقت به جنوب کشور گریخته است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی پاتوق متهم متواری مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد، تا اینکه روز گذشته وی پس از مراجعت به تهران در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه پلیس در صدد شناسایی مالخر یا مالخران اموال سرقتی است، اضافه کرد: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و تا کنون ۶۰ شاکی برای پیگیری شکایت خود به این پایگاه مراجعه و متهمان را شناسایی کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول