ارائه خدمات مشاوره به بیش از 1000 مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج


ارائه خدمات مشاوره به بیش از 1000 مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از 1187 نفر از مددجویان این اداره در سال جاری خبر داد.

مصیب حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: واحد مشاوره کمیته امداد منطقه یک یاسوج در هشت‌ماهه امسال راهنمایی فردی در همه زمینه‌ها ‌به تعداد ۲۴۰ نفر از مددجویان انجام داده است.

وی افزود: در زمینه روان‌درمانی و معرفی به کلینیک ۱۱۶مورد و مشاوره فردی با ۲۰۰ مراجعه‌کننده در زمینه‌های ازدواج، تحصیلی، آسیب‌های اجتماعی، طلاق و روابط بین فردی و اجتماعی از دیگر اقدامات این اداره در حوزه مشاوره است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خاطرنشان کرد: در سرفصل آموزش خانواده و مشاوره گروهی با هزینه کرد به تعداد ۳۹ جلسه و ۶۳۱ نفر از مددجویان با موضوعات متفاوتی ازجمله مهارت‌های زندگی،آموزش زوجین، فرزندپروری، ارتقاء شغلی و دیگر موارد برای خانواده‌های زندانی، مطلقه، فوت سرپرست و متارکه اقدام شده است.

حیدری تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه چهارساله امداد تاکنون یک هزار خانوار مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سامانه سیستم سلامت روان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: ازابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون با مشاوره و راهنمایی وبرگزاری کلاس‌های گروهی و مشاوره فردی ۶۸ نفر از زنان مطلقه ازدواج مجدد کردند و یا در طرح دوباره زندگی به همسران سابق خود برگشتند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج همچنین به برگزاری کلاس آموزش نوعروسان در هفته بسیج اشاره و بیان کرد: ۹۰ نفر از نوعروسان در هفته بسیج در اموزشهای مشاوره قبل از ازدواج شرکت کردند.

گفتنی است که در بررسی‌های به‌عمل‌آمده در حوزه مشاوره کمیته امداد استان، کمیته امداد منطقه یک یاسوج در هشت ماهه اول سال جاری رتبه اول را کسب کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !