لحظه رویارویی سارقان با پلیس حین سرقت منزل


لحظه رویارویی سارقان با پلیس حین سرقت منزل

رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت سارق منازل در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم در محله گیشا دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت سارق محله گیشا، در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع سرقتهای متوالی منزل در غرب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری‌های مستقر در غرب تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات محلی مأموران کلانتری 137 نصر متوجه شدند که راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس، سرقتها را انجام داده‌اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه گشت‌زنی‌های انتظامی برای دستگیری متهمان افزایش یافت، ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری چند شب پیش، متهمان را حین سرقت از یک خانه در خیابان گیشا مشاهده کردند.

وی عنوان کرد: متهمان پس از مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل متواری شدند و در یک تعقیب و گریز پلیسی یکی از سارقان پس از اقدامات فنی و پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه دو نفر از سارقان متواری شدند، اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده و با همکاری دو همدستش قصد سرقت از منزل را داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام اینکه دستگیری دو سارق متواری در دستور کار این پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

لحظه رویارویی سارقان با پلیس حین سرقت منزل

انتهای پیام/+

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل