خبر خوش برای استقلال رسید ؛ مشکل بزرگ فرهاد مجیدی حل شد


خبر خوش برای استقلال رسید ؛ مشکل بزرگ فرهاد مجیدی حل شد

تا چند ساعت دیگر به صورت رسمی پرونده ضمانت‌نامه باشگاه استقلال برای بازیکنان و مربی خارجی این تیم برای همیشه بسته خواهد شد و دیگر تا پایان فصل مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در لیگ برتر نخواهند داشت. نوشته خبر خوش برای استقلال رسید ؛ مشکل بزرگ فرهاد مجیدی حل شد...

خبر خوش برای استقلال رسید ؛ مشکل بزرگ فرهاد مجیدی حل شد

پرونده ضمانت‌نامه خارجی‌ها بسته شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۷
خبر خوش برای استقلال رسید ؛ مشکل بزرگ فرهاد مجیدی حل شد

تا چند ساعت دیگر به صورت رسمی پرونده ضمانت‌نامه باشگاه استقلال برای بازیکنان و مربی خارجی این تیم برای همیشه بسته خواهد شد و دیگر تا پایان فصل مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در لیگ برتر نخواهند داشت.

خبر خوش برای استقلال رسید ؛ مشکل بزرگ فرهاد مجیدی حل شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سازمان لیگ در دیدار استقلال با گل‌گهر سیرجان اجازه همراهی به ۲ بازیکن خارجی استقلال به نام‌های رودی ژستد و کوین یامگا را نداد، این موضوع با حاشیه‌های زیادی همراه شد و طرفین در این باره واکنش‌های تندی انجام دادند.

چهارشنبه هفته گذشته استقلال در حالی در سیرجان به مصاف تیم گل‌گهر رفت که سازمان لیگ به دلیل اجباری شدن ضمانت‌نامه بانکی برای بازیکنان خارجی و ارائه ندادن آن از سوی باشگاه استقلال، مانع حضور ۲ بازیکن خارجی آبی‌پوشان تهرانی در این دیدار شد.

شهریورماه امسال کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ۲ شرط برای استخدام بازیکن و مربی خارجی تعیین کرد.

شرط اول نداشتن پرونده منجر به صدور حکم در فیفا، خواه در کمیته وضعیت بازیکنان یا اتاق حل اختلاف فیفا و شرط دوم ارائه ضمانت نامه بانکی به مدت ۱۲ ماه به مبلغ قراردادی که باشگاه‌ها در صدد عقد آن برمی‌آیند.

باشگاه استقلال روز پنجشنبه گذشته، نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال و اعلام کرد به دلیل دولتی بودن نمی‌تواند ضمانت‌نامه بانکی در اختیار سازمان لیگ قرار دهند و وزارت ورزش و جوانان نیز با تایید این مطلب به صورت شفاهی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال درخواست کرد، همکاری لازم را در این باره با آبی‌پوشان انجام دهند.

معاونت باشگاه استقلال برای اینکه مشکل ضمانت‌نامه را برای همیشه حل کند تلاش‌های گسترده‌ای را در روزهای اخیر انجام داد.

ارایه مستندات، مدارک و استعلام‌های لازم و قانونی از سوی باشگاه استقلا‌ل حکایت از این داشت که با توجه به دولتی بودن، باشگاه نمی‌تواند ضمانت‌نامه بانکی تهیه کند و در اختیار سازمان لیگ قرار داد.

مسوولان سازمان لیگ نیز اعلام کردند پس از بررسی‌های لازم متوجه شدیم ادعای باشگاه استقلال کاملا درست است؛ با این وجود به باشگاه اعلام کردند که می‌توانند از موسات اعتباری ضمانت‌نامه تهیه کنند. این درخواست نیز با پاسخ جامع، قانونی و مستند واحد حقوقی باشگاه استقلال همراه شد که با توجه به اینکه موسسات مالی و اعتباری زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کنند صدور ضمانت‌نامه نیز مقدور نمی‌باشد.

در نهایت با تلاش‌های واحد حقوقی باشگاه استقلا‌ل و «فرشید سمیعی» استعلامات لازم در اختیار سازمان لیگ قرار و مورد موافقت قرار گرفت تا پرونده ضمانت‌نامه باشگاه استقلال برای بازیکنان و مربی خارجی این تیم برای همیشه بسته شد و دیگر تا پایان فصل مشکلی این نفرات برای همراهی آبی‌پوشان در لیگ برتر نخواهند داشت.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا چند ساعت دیگر این موضوع به رسمی اعلام خواهد شد.

همانطور که دیروز نوشتیم دو بازیکن و مربی خارجی استقلال امروز (یکشنبه) همراه استقلال به آبادان خواهند رفت آبی‌پوشان را در بازی با صنعت نفت آبادان همراهی کنند.

دیدار تیم‌های استقلا‌ل و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) فردا (دوشنبه) ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو