دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید مرتضی ترکاشوند در شهرستان رباط کریم


دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید مرتضی ترکاشوند در شهرستان رباط کریم

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان رباط کریم، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در روز چهارشنبه امام رضایی با خانواده شهید مرتضی ترکاشوند دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رباط کریم در روز منتسب به امام مهربانی‌ها، به دیدار خانواده شهید مرتضی ترکاشوند مشرف شدند و لوح تقدیر و کاشی متبرک حرم مطهر رضوی را به والدین گرامی این شهید والامقام اهدا کردند.

شهید مرتضی ترکاشوند متولد ۱۳۴۷ در خیابان افسریه تهران است که به عنوان بسیجی داوطلب به جبهه های نبرد شتافت. شهید ترکاشوند در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت خمپاره به شدت مصدوم شد و به دلیل آسیب‌های جنگی، پزشک متخصص توصیه کرد که او را به شهری کم جمعیت و آرام انتقال دهند.

شهید مرتضی ترکاشوند بعد از مدتی بر اثر جراحات فراوان در ۱۳۶۵/۱۱/۱۲ یعنی زمانی که تنها ۱۸ سال داشت، به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای امامزاده عمادالدین علیه السلام نزدیک محل زندگیشان با حضور پر شکوه مردم شهر به منزل ابدی رهسپار شد.

گفتنی است؛ کانون‌های ایثار و شهادت، وقف و نذر، هنر و محصولات فرهنگی، خبر و فضای مجازی و رابط شهرستان جزو شرکت کنندگان در این دیدار بودند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان