تدوام خدمت خادمیاران رضوی شهرستان شهریار در هفته بسیج


تدوام خدمت خادمیاران رضوی شهرستان شهریار در هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، خدمت‌رسانی متنوع خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار در نقاط مختلف این شهرستان همچنان ادامه داد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با هفته بسیج، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار خدمات متنوعی اعم از فرهنگی، مناسبتی، حقوقی و جهادی در سطح این شهرستان به همشهریان خود ارائه می‌کنند.

به همت کانون ایثار و شهادت جمعی از خادمیاران، یاوران کانون‌های خدمت رضوی، خانواده‌های معظم شهدا و سادات طی گردهمایی در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) صدها شیشه گلاب برای مراسم یادواره شهدای مدافع حریم، حرم و فاطمیون شهرک کهنز شهرستان شهریار اهداء کردند.

خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی شهریار هم در راستای ترویج فرهنگ مطالعه علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب شهدا در جوار آستان امامزاده اسماعیل (ع) یک نمایشگاه دیگر کتاب در محل مرکز بهداشت و درمان شهرستان شهریار با مشارکت خادمیاران کانون بهداشت و سلامت نیز راه اندازی کردند.

همچنین خادمیاران کانون حقوقی این منطقه نیز با استقرار در میز خدمت در یادمان شهدای شهر اندیشه، پارک دانش فاز یک اندیشه، مجتمع تجاری نگارستان اندیشه و آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) به شهروندان مشاوره حقوقی رایگان ارائه کردند.

در ادامه فعالیت‌های خیر خواهانه و مومنانه دلدادگان امام رئوف، خادمیاران کانون جهادی خدمت رضوی شهرستان شهریار با تامین مبلغ ۲۰میلیون ریال وجه نقد بخشی از ودیعه اجاره منزل یک خانواده نیازمند را تأمین نموده و با حفظ کرامت انسانی و شان آنها به حساب سرپرست این خانواده واریز کردند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا