دیدار خادمیاران رضوی شهریار با خانواده خلبان شهید علی بلورخانی


دیدار خادمیاران رضوی شهریار با خانواده خلبان شهید علی بلورخانی

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار با حضور در منزل خانواده خلبان شهید علی بلورخانی با والدین این شهید بزرگوار دیدار و از ایثار و فداکاری شهید این خانواده تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به همت کانون ایثار و شهادت جمعی از خادمیاران رضوی و حجت الاسلام علی سلامت بخش مسئول کانون خدمت رضوی مراسم دیدار و تکریم از خانواده معظم خلبان شهید علی بلورخانی در چهارشنبه امام رضایی در شهرستان شهریار اجرا شد.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار از فداکاری خلبان شهید علی بلورخانی برای این مرز و بوم تجلیل کرد و از والدین شهید بلورخانی درخواست کرد که برای توفیقات بیشتر خادمیاران رضوی درعرصه خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان که از دغدغه های شهدای والامقام بود دعا کنند.

سپس حسن بلور خانی پدر بزرگوار شهید بلورخانی ضمن ابراز خرسندی از حضور خادمیاران این اقدام را مایه دلگرمی خانواده شهدا دانست وگفت: فرزندم علی عاشق اهل بیت بود، جان و روانش با مهر ائمه خصوصا شهیدان کربلا عجین بود. از این رو در ایام عزاداری سالارشهیدان در هر کجای میهن بود، مرخصی می‌گرفت و برای برپا نگه داشتن عزای اباعبدالله و خدمت به ایشان حاضر می‌شد و با تمام وجود در آماده ساختن نذورات می‌کوشید و به غلامی سالار شهیدان می‌بالید و امیدوارم حضرت اباعبدلله در لحظه شهادت، روح پر فتوح او را در آغوش گرفته باشد و ما از این آزمایش بزرگ الهی سربلند بیرون آمده باشیم.

وی دادامه داد: و خدا را شکر می کنم که امانتی را که به ما سپرد ، تا توان داشتم قدر دانستم و در تربیت او کوشیدم و امیدوارم حق تعالی من و مادرش را در جوار رحمت خویش از شفاعت این امانت خود برخوردار گرداند.

گفتنی است؛ علی بلورخانی در ساعت ١١ صبح روز سه شنبه ٢٢دی سال ٩۴ پس از انجام یک ماموریت مهم برای این مرز و بوم، برای همیشه به آشیانه آسمانی خود پر کشید و پیکر مطهرش در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران ویژه شهدای خلبان آرمیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد