ارائه مشاوره‌ رایگان خادمیاران رضوی منطقه 14 تهران به همشهریان


ارائه مشاوره‌ رایگان خادمیاران رضوی منطقه 14 تهران به همشهریان

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه 14 تهران، در قالب طرح «یاریگران سلامت روان رضوی» به شهروندان مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان طرح یاریگران سلامت روان رضوی، خدمتی دیگر از خادمیاران علی ابن موسی الرضا(ع) در کانون مشاوره و مددکاری منطقه 14 است که در این طرح، اشخاص مشاوره را مهمان امام رئوف(ع) خواهند بود.

این طرح در منطقه 14 در حال اجراست که این هفته نیز به 5 نفر از اهالی منطقه در خصوص موضوعاتی همچون خانواده، ازدواج و بالینی مشاوره رایگان ارائه شد.

سیستم خانواده از مهم ترین سیستم‌های جامعه است که بر اساس ازدواج دو جنس مخالف با یکدیگر تشکیل می‌شود و حفظ و تداوم آن از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است.

مشاور خانواده معمولا مشکلات افراد را در بطن محیط، خصوصا در محیط خانواده مورد بررسی قرار می‌دهد و گاهی اوقات در مشاوره خانواده افراد به صورت گروهی تحت درمان قرار می‌گیرند زیرا بهبود روابط بین فردی در خانواده بسیار با اهمیت است.

در همین راستا، خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری دارالمومنین تهران در طی یک هفته اخیر، 4 مشاوره در زمینه تعارض زوجین و خانواده به شهروندان ارائه کرده اند که 3 مورد از این مشاوره ها همزمان با چهارشنبه امام رضایی و به صورت حضوری انجام شد.

همچنین یک مشاوره بالینی در زمینه وسواس توسط خادمیاران انجام شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی