تشریح فعالیت‌های کانون خدمت رضوی منطقه ٤ تهران در آبان ماه


تشریح فعالیت‌های کانون خدمت رضوی منطقه ٤ تهران در آبان ماه

مهمترین فعالیت‌های کانون تخصصی قرآن کانون خدمت رضوی منطقه ٤ تهران در آبان ماه تشریح شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان فعالیت‌های کانون تخصصی قرآن منطقه ٤ تهران در ایام کرونایی در بستر فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت پیام‌رسان‌ها در حال انجام است.

مهمترین فعالیت‌های این کانون می‌توان ترجمه و تفسیر قرآن با حضور روزانه ۱۸۹ شرکت‌کننده، ختم روزانه نیم حزب همراه با ترجمه و تفسیر، ختم دسته جمعی دعای هفتم صحیفه سجادیه و دعای فرج برای شفای بیماران کرونایی، آموزش مفاهیم قرآنی و قرائت قرآن و پرسش از محفوظات با حضور حدود ۸۶ نفر را برشمرد.

سوره‌شناسی با محوریت سوره نبأ و مرسلات، حفظ ترتیبی و موضوعی و تثبیت و بیان مشابهات، حفظ سوره مبارکه یاسین، شرح زیارت جامعه کبیره با مشارکت ۱۸ نفر، روایتگری قصص قرآنی، تدریس روخوانی و روان‌خوانی و قواعد تجویدی و شرح نهج‌البلاغه، از دیگر فعالیت‌های این کانون در ماه گذشته بود.

انجام برنامه‌های فرهنگی ـ قرآنی به صورت مناسبتی مانند توزیع ١١٠ بسته کمک معیشتی از سوی کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ٤ و نیز رسیدگی به مسائل و موضوعات امور خادمین قرآنی و بررسی مباحث آموزشی در دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ٤، نیز در ماه گذشته توسط کانون تخصصی قرآن کانون خدمت رضوی منطقه ۴ تهران اجرا شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج