اهمیت ثبت گزارشات خدمت در سامانه خادمیاری برای ترویج تبلیغات دینی


اهمیت ثبت گزارشات خدمت در سامانه خادمیاری برای ترویج تبلیغات دینی

حجت الاسلام و المسلمین میرشاه ولد با تاکید بر ثبت گزارشات مسئولین کانون تبلیغ دینی و مداحی مناطق و شهرستان‌ها در سامانه خادمیاری، بر اهمیت ترویج فرهنگ تبلیغات دینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان جلسات متعددی از سوی کانون خدمت رضوی تبلیغ دینی و مداحی استان تهران در راستای اهداف محوله از سوی آستان قدس رضوی و در جهت پیشبرد آن و همسو کردن مسئولین کانون‌ها، با حضور مسئولین کانون تبلغ دینی و مداحی مناطق 22 گانه و شهرستان‌های استان تهران در مسجد پیامبر اعظم(ص) محل دفتر ستاد کانون برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرشاه ولد؛ مسئول کانون خدمت رضوی تبلیغ دینی و مداحی استان تهران، ضمن قدردانی از مسئولین کانون‌ها در مناطق و شهرستان ها، به تشریح وظایف مسئولین این کانون‌ها با توجه به اهداف آستان قدس پرداخت.

وی با اشاره به مسئولیت رسیدگی به امور خادمیاران و حل مشکلات آنها و فعال کردن خادمیاران جهت انجام فعالیت در عرصه‌های انتخابی و نحوه آموزش خادمیاران جهت آشنایی با سامانه خادمیاران با بهره‌گیری از فیلم‌های آموزشی تاکید کرد.

مسوول کانون تخصصی تبلیع دینی و مداحی در ادامه بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر مسئولین کانون‌ها در مناطق و شهرستان های استان تهران با سامانه خادمیاران تاکید کرد و از مسئولین مناطق و شهرستان ها در خواست کرد که با توجه به فیلم های آموزشی که در اختیارشان قرار داده شده، ثبت گزارش ماهانه کانون‌های مناطق و شهرستان ها را به موقع در سامانه خادمیاری ثبت کنند.

در پایان جلسه کارگاه آموزشی نحوه کار با سامانه خادمیاری و پاسخگویی به سوالات مسئولین کانون‌ها برگزار شد.

قابل ذکر است، با توجه به شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توصیه شده، این جلسات با حضور تعدادی از مسوولین کانون‌های مناطق و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها