عیادت خادمیاران منطقه 14 تهران از بیماران


عیادت خادمیاران منطقه 14 تهران از بیماران

خادمیاران بارگاه منور رضوی در منطقه 14 تهران با حضور در بیمارستان شفا یحیائیان ضمن عیادت از بیماران با کادر درمان این بیمارستان دیدار و از زحمات آنان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان سید محمدحسین میرعبدالحق، مسئول کانون عمومی منطقه 14 تهران در حاشیه عیادت خادمیاران رضوی از بیماران بیمارستان شفا یحیاییان و قدردانی از کادر درمان اظهار کرد: سفیران مهربانی امام رئوف برای متبرک شدن فضا و ایجاد حال و هوای امام رضایی در بخش‌های مختلف این بیمارستان حضور پیدا یافتند و با ذکر صلوات خاصه، مدیحه سرایی و اهدا متبرکات رضوی، فضای بیمارستان را مملو از عطر رضوی کردند.

وی گفت: یکی از فضائل اخلاقی و نشانه‌های اخلاق حسنه و حسن سلوک با مردم، عیادت از بیمار است که در شرع مقدس اسلام در این‌باره اصرار فراوان شده است.

مسئول کانون عمومی منطقه 14 تهران افزود: عیادت از بیماران از جمله حقوقی است که مسلمانان بر یکدیگر دارند و لازم است نسبت به ادای آن خود را موظف بدانند.

میرعبدالحق با اشاره به اینکه یکی از خادمیاران کانون عمومیدر حین خدمت امام رضایی و کمک به نیازمندان دچار سانحه شد و اکنون در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته است؛ افزود: به محض اطلاع و جهت انجام وظیفه الهی و انسانی خود، عیادت از این خادمه آقا امام رضا(ع) را به همراه خواهران خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در برنامه خدمت قرار داده و از خادمه امام رضا علیه‌السلام نیز عیادت انجام شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر