رونمایی از 2 کتاب در شهرری همزمان با هفته بسیج


رونمایی از 2 کتاب در شهرری همزمان با هفته بسیج

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس در شهرری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان کتاب «خواب که تعبیر شد» نوشته «سعید نفر» جانباز و آزاده و کتاب «راهیان نور» نوشته فاطمه کرمانی، سوم آذرماه در نمایشگاه هفته بسیج شهرری رونمایی شد.

سعید نفر در این مراسم با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت گفت: آنچه موجب شد که این کتاب را به رشته تحریر درآورم، بیان گوشه ای از دلاوری های رزمندگان اسلام بود که با هیچ زبانی قابل وصف نیست.

وی افزود: در ابتدا قصدی برای نگارش کتاب نداشتم تا اینکه کلام مقام معظم رهبری پیرامون لزوم بیان خاطرات دفاع مقدس را دیدم و این جمله انگیزه ای شد تا کتاب را در مدت یک سال بنویسم.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و اهمیت دفاع مقدس یادآور شد: یکی از روش های ماندگاری این بخش مهم از تاریخ معاصر، انتقال وقایع از طریق کتاب به آیندگان است که این دو نویسنده به خوبی و شایستگی این مهم را انجام دادند که قابل تحسین است.

وی از انتشارات سمیع به عنوان ناشر این دو کتاب ارزشمند تشکر کرد و از سایر رزمندگان خواست که خاطرات خود را برای نسل های آینده به رشته تحریر درآورند.

در ادامه با حضور «حسین نادری» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و «مصطفی پورامینی» مدیر انتشارات سمیع از این دو نویسنده تجلیل شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس